جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۸۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

ابراز تمایل بازیکن ذوب آهن برای حضور در پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می‌گوید با سرمربی این تیم مشکلی ندارد ولی دوست دارد نیم فصل به تیم پرسپولیس برود و زیر نظر علی دایی کار کند.
به گزارش شهر، محسن مسلمان  در خصوص آخرین وضعیتش برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: من فقط در این حد می‌دانم که باشگاه پرسپولیس به ذوب‌آهن نامه زده و خواستار جذب من در نیم فصل شده است. من بیشتر از این در جریان این مسئله نیستم و همه چیز دست مدیرعامل باشگاه است.

وی تاکید کرد: فردا سه شنبه مسئولان باشگاه ذوب آهن با مسئولان پرسپولیس در این رابطه جلسه دارند و همه چیز مشخص خواهد شد.

مهاجم ذوب آهن درباره ابراز تمایل دایی هم نسبت به این مسئله گفت: دایی واقعا لطف دارد. با این حال شرایط نقل و انتقالات دست خودم نیست. من یکسال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و نمی‌توانم ساز مخالف با تصمیم باشگاه بزنم.

مسلمان همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود با لوکا بوناچیچ مشکل دارد و سرمربی ذوب آهن یکی از دلایل جدایی‌اش از این تیم است، تصریح کرد: من با لوکا مشکلی ندارم. به هر حال مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی برنامه‌ها و ترکیب دلخواه خودش را دارد. ملاک من برای رفتن به پرسپولیس چیزهای دیگری است. من دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنم چون امسال، سال جام جهانی است و می‌خواهم با تیم ملی به برزیل بروم.

وی در پایان در خصوص احتمال معاوضه‌اش با محمدرضا خانزاده و میلاد غریبی دو بازیکن پرسپولیس گفت: من در جریان این مسئله نیستم و این اخبار را از رسانه‌ها می‌شنوم. همانطور که گفتم اختیارم دست باشگاه است و سعید آذری در اینباره تصمیم گیری خواهد کرد.

نظر شما